Dan ga ik nu kort en zakelijk proberen weer te geven wat ding 1, 2 en 3 met me doen en wat het belang is voor de bibliotheek en de klant, met name het bloggen dus.
- "teambuilding" onder het personeel
- verbeterde communicatie
- bijscholing van de medewerkers en trainen in "handigheid" op de computer; het overwinnen van "computerangst".
Die zal nu nog weinig merken van ons geblog. Behalve dat er wat meer onrust onder de bibliotheekmedewerkers is, en er regelmatig over 23 dingen wordt gediscussieerd.
- Een nieuwe, andere manier van communiseren, binnen de bieb, maar ook thuis.......
- Een goed gevoel om mee te kunnen praten over deze drie dingen m.n. het aanmaken van een Gmail-account, en een eigen blog hebben, ontwerpen en bijhouden.
- Een nadeel is dat het mij eerlijk gezegd soms zo bezighoudt en vooral in "het biebuurtje" dat het mij afleidt van het eigenlijke biebwerk.
De klant zal er inderdaad nog niet veel van merken, maar binnen niet al te lange tijd zal daar ongetwijfeld verandering in komen.
BeantwoordenVerwijderen